środa, 20 kwietnia 2011
Charakterystyka promocji turystyki w latach 1999‑2000
Podstawą działań promocyjnych UKFiT, a później POT w latach 1999‑2000 były: „Plan promocji UKFiT na rok 1999” oraz „Plan promocji UKFiT na rok 2000”. Środki finansowe na realizację programu pochodziły z budżetu państwa i figurowały w odpowiedniej pozycji budżetu UKFiT. Plany promocji określały również wysokość środków finansowych z budżetu państwa przeznaczonych na realizację poszczególnych zadań zawartych w planach. W działaniach programowych i planistycznych wykorzystywano opracowania i dokumenty przygotowane przez ekspertów PHARE TOURIN, Instytut Turystyki, materiały od dyrektorów POIT‑ów i opinie przedstawicieli branży turystycznej. Jednak żaden z przygotowanych materiałów nie uzyskał statusu dokumentu wyznaczającego kierunki polityki administracji rządowej.
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz